KARADENİZ EKONOMİK İŞBİRLİĞİ ÖRGÜTÜ 34. YILINI KUTLUYOR
Paylaş :
PDF İndir :

25.06.2026


Anadolu Ajansı (24 Haziran 2026)

Büşranur Keskinkılıç

 

Türkiye'nin liderliğinde, ekonomik işbirliğini zemin alarak Karadeniz havzasında istikrar ve barışa destek olmak amacıyla 25 Haziran 1992'de hayata geçirilen Karadeniz Ekonomik İşbirliği Örgütü (KEİ), kuruluşunun 34. yılını kutluyor.

AA muhabiri, KEİ’nin kuruluşu, yürüttüğü faaliyetler ve organizasyon yapısına dair detayları derledi.

Bölge ölçeğinde güçlü bir ekonomik ortaklık modeli sunan KEİ, Türkiye'nin girişimleriyle 25 Haziran 1992'de düzenlenen İstanbul Zirvesi'nde imzalanan bildiri vasıtasıyla resmen faaliyete geçti.

Devamı için tıklayınız




Henüz Yorum Yapılmamış.